Uvjeti kupnje i dostava

Korištenjem usluga lightfork.hr prihvaćate ove Uvjete kupnje. LAKNER d.o.o. ne odgovara za eventualnu štetu nastalu korištenjem ove internetske stranice te korištenjem informacija u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.

Kupac

Kupcem se smatra svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja, kao registrirani korisnik, putem internetske stranice lightfork.hr naruči tjednu ili mjesečnu pretplatu na obroke. U ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobnih osoba kupnju mogu zaključiti njihovi skrbnici ili zakonski zastupnici. U ime i za račun djelomično poslovno sposobnih osoba kupnja se može zaključiti samo uz suglasnost njihovih skrbnika ili zakonskih zastupnika.

Registracija korisnika

Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka, a u slučaju njihove promjene korisnik ih je dužan pravovremeno ažurirati, što može napraviti u svakom trenutku na internetskoj stranici lightfork.hr. Osobni podaci korisnika koristit će se samo u svrhu izvršenja ugovornih obveza prodaje. Prikupljeni podaci neće se prodavati niti koristiti ili prenositi trećoj strani bez pristanka korisnika. Više o tome kako zaštiti vaših osobnih podataka možete pročitati u našim Politikama privatnosti.

Glavna obilježja proizvoda – obroka

Glavna obilježja proizvoda: obroci su prikazani opisno i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka društva LAKNER d.o.o.

Fotografije obroka su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati obrocima koji su predmet narudžbe. LAKNER d.o.o. posebno ističe da izgled obroka prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu obroka u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između obroka prikazanog na fotografiji i isporučenog obroka ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o obrocima (opis proizvoda, kalorijska vrijednost i dr.) prikazani na internetskoj stranici lightfork.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na lightfork.hr društvo LAKNER d.o.o. zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor o prodaji na daljinu.

Uvjeti i rokovi plaćanja

Cijene istaknute na internetskoj stranici lightfork.hr izražene su u kunama i uključuju trošak dostave na području dostupnosti usluge a prema mapi zone dostave objavljenoj na lightfork.hr. Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. 

Pretplata na obroke se naručuje odabirom, korištenjem izbornika i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti pretplatu isključivo kao registrirani korisnik. Pretplata na obroke se smatra naručenom kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Plaćanje pretplate moguće je obaviti kreditnim karticama (Maestro, MasterCard, Visa, Premium Visa, Diners, Discover). U odnosu na plaćanje kreditnom karticom društvo LAKNER d.o.o. ističe da je sustav kartične naplate integriran na stranicama. Nakon odabira plaćanja “Karticom” otvorit će se polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima društva LAKNER d.o.o.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Uvjeti i vrijeme isporuke obroka

Za uplate za pretplatu na obroke zaprimljene do 18 sati, LAKNER d.o.o. se obvezuje isporučiti obroke sljedeći dan u uobičajeno vrijeme dostave. 

Obroci se dostavljaju svakog dana osim nedjelje u razdoblju između 11 i 15 sati na adresu navedenu u narudžbi, a u slučaju kašnjenja dostave, društvo LAKNER d.o.o. se obvezuje da će po isteku pretplate zakašnjeli obrok kupcu dostaviti bez naknade. 

LAKNER d.o.o. ne odgovara kupcu za manje ogrebotine na proizvodima koje su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe ako ogrebotine ili manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost dostavljenog obroka.

Reklamacija robe moguća je do 20 sati na dan preuzimanja iste. U slučaju opravdane reklamacije društvo LAKNER d.o.o. se obvezuje da će po isteku pretplate zakašnjeli obrok kupcu dostaviti bez naknade.

Privremeno mirovanje, raskid i istek pretplatničkog odnosa

Kupac može zatražiti mirovanje pretplate jednokratno na rok do 7 dana. Zahtjev za mirovanjem pretplate upućuje se najkasnije 24 sata unaprijed putem e-maila na info@lightfork.hr.

Zahtjev za raskidom ugovora potrebno je dostaviti putem e-maila na info@lightfork.hr te se kao dan raskida smatra prvi radni dan u tjednu koji slijedi po primitku obavijesti.

Ukoliko kupac ne otkaže pretplatu najkasnije do 18 sati dan prije dana isteka pretplate, ona će biti automatski produžena za novi ciklus pretplate. 

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Sve promjene o uvjetima kupnje i dostave na internetskoj stranici lightfork.hr bit će pravodobno objavljene na ovom mjestu.

Zadnja promjena: siječanj 2021.